RECOLLIDA DE FACTURES I LLIBRES: Dimarts dia 7, dimecres dia 8 i dijous dia 9 de setembre. Horari de 18.00 h a 20.00 h.
RECORDA: És imprescindible portar la factura i el justificant de pagament per poder recollir els llibres. També s’ha de tenir emplenada i signada la fitxa de soci/sòcia de l’AMPA.
Per recollir els llibres, com cada any, us entregarem DUES FACTURES:
- La factura, per part de l’AMPA, presentarà alguns dels conceptes següents: llibres, agenda, assegurança d’accidents, quota de l’AMPA i projecte de reutilització de llibres, recursos didàctics i informàtics.
- La factura de l’ESCOLA, que inclou el material escolar i altres conceptes que s’hi detallen.
Una vegada fet el pagament heu d’acudir a l´escola amb les factures i els justificants de pagament per tal de recollir els llibres i l’agenda.
ACCÉS A L´ESCOLA I MESURES DE SEGURETAT:
Haureu d’accedir a l’escola per l’entrada del carrer de la guarderia i dirigir-vos a les taules que hi haurà al pati i que corresponguin a cada un dels vostres fills i filles.
Recordem que cal seguir totes les mesures de seguretat establertes i, a més, us demanem que seguiu aquestes directrius:
– A l’escola només hi pot accedir una persona per família (amb mascareta).
– Per motius sanitaris, no es podrà accedir lliurement al despatx de l’AMPA. Per qualsevol dubte o aclariment, caldrà que us dirigiu a un dels membres de la junta.
ENVIAMENT DE LES FACTURES PER CORREU
Si voleu que us avancem les factures per correu electrònic teniu de temps fins el dissabte dia 4, i ens ho heu de sol•licitar enviant un correu a ampavilanovafalset@gmail.com amb les dades següents:
• Assumpte del mail: Sol•licitud de factura
• Cos del mail: Nom i cognoms del alumnes i el curs.
• Document adjunt: la fitxa de soci (si no ho heu fet abans)
Haureu de mostrar les factures i lliurar el justificant de pagament el dia que vingueu a recollir els llibres.