RECOLLIDA DE FACTURES I LLIBRES: Dimarts dia 8, dimecres dia 9 i dijous dia 10 de setembre. Horari de 18.30 h a 20.00 h.
RECORDA: És imprescindible portar la factura i el justificant de pagament per poder recollir els llibres. També s’ha de tenir emplenada i signada la fitxa de soci/sòcia de l’AMPA.
Cal seguir totes les mesures de seguretat establertes i, a més, us demanem que seguiu aquestes directrius:
– A l’escola només hi pot accedir una persona per família. Dessota trobareu el plànol dels accessos a l’escola que corresponen a cada curs.
– Porteu el vostre propi bolígraf.
– A la taula del curs del fill més petit us lliuraran les factures de tots els vostres fills.
– Per lliurar el justificant de pagament i recollir els llibres heu de dirigir-vos a les taules que us corresponguin per cada un dels vostre fills. (Per a recollir els llibres és imprescindible portar la factura i el justificant de pagament)
– Només es pot accedir a l’interior del centre per gestions al despatx de l’AMPA, previ avís a un membre de l’AMPA.
Si ho desitgeu, fins el dia 5 de setembre, podeu sol·licitar rebre les vostres factures per correu electrònic, prèvia sol·licitud a ampavilanovafalset@gmail.com.
És important indicar el nom i curs dels vostres fills. En aquest cas, els formularis d’inscripcions, menjador, fitxa soci, etc. els podeu descarregar des de la web.
Plànol dels accessos que corresponen a cada curs:
Com cada any, us entregarem dues FACTURES:
- La factura, per part de l’AMPA, presentarà alguns dels següents conceptes: llibres, agenda, assegurança d’accidents, quota de l’AMPA i programa de reutilització-recursos didàctics-informàtics.
Aquest últim concepte correspon a tots els llibres que formen part del projecte de reutilització; i els recursos didàctics i informàtics que anem adquirint en col·laboració amb l’escola, com el projecte Glifing de cursos anteriors. Respecte al projecte de reutilització, els pares abonen un import (d’aproximadament ¼ part del valor de cada llibre que correspon al curs) per tal de poder-lo utilitzar durant tot el curs i en finalitzar, deixar-lo un altre cop a l’escola perquè el curs vinent el pugui utilitzar un altre alumne.
Aquest any, com a fet excepcional i en motiu de la situació actual, tots els membres de la Junta per unanimitat, vam aprovar un descompte del 50%a la factura per a totes les famílies, com a ajut a la situació econòmica que moltes de les famílies de la nostra comunitat estem patint.
- La factura de l’ESCOLA, que inclou el material escolar i altres conceptes que s’hi detallen.
Una vegada pagada la factura heu d´adjuntar el justificant de pagament i acudir a l´escola per tal de lliurar-vos els llibres adquirits i entregar les inscripcions dels serveis que esteu interessats. Als infants nouvinguts a l’escola els obsequiarem amb un boc’n’ roll per embolicar l’esmorzar.
A més a més, s’oferirà, si hi ha un mínim de demanda, el SERVEI DE GUARDA del matí, des de les 8 h fins l’hora d´entrada de cada alumne, per tots els infants de l’escola interessats, i el d’ACOLLIDA DE MIGDIA de 12:30 a 13h, de dilluns a dijous, pels infants d’infantil. Podreu trobar el reglament, on s’explica el funcionament, a la nostra web.
Pel que fa a les ACTIVITATS EXTRAESCOLARS, properament s’exposarà el calendari de les activitats proposades per aquest curs i, segons la demanda, aquestes es començaran a realitzar a partir de l’octubre. Podreu trobar més informació a la nostra web, i si teniu qualsevol suggeriment o dubte, us podeu posar en contacte amb la Comissió d’Extraescolars a través del seu correu electrònic:extraescolarsfalset@gmail.com